سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین های خاص

مرسدس میباخ - ماشین های استثنایی از همین حالا ، طولانی ترین وسیله نقلیه آفرینش جهان ، نسخه مرسدس-میباخ 2016 از نسخه پولمن است. یک لیموزین خارق العاده و فوق العاده باشکوه 6499 میلی متر.

وسایل نقلیه استثنایی - کادیلاک بدیهی است که کادیلاک V16 رکورددار طولانی ترین وسیله نقلیه باز در سطح سیاره است ، که به سال 1934 با طول 6096 میلی متر برمی گردد. فقط 29 دستگاه از این خودرو تحویل شد.

Buick - ماشین های غیرمعمول

بلندترین ایستگاه سیاره Buick Estate 1975 است که طول آن 5888 میلی متر است.وسایل نقلیه غیرمعمول - فوردبا توجه به اینکه هیچ وسیله نقلیه ای در این سیاره آماده نیست به زودی به رکورد 7137 میلی متری Ford F750 SuperCab برسد. این وسیله نقلیه به خودی خود یک کامیون است. شاسی بلندchetormedia

وسایل نقلیه غیرمعمول - شورولت

در میان مدل هایی که هنوز در جریان است ، شورولت سوبوربان بلندترین بدنه جهان است که طول آن دقیقاً 5700 میلی متر است. وسایل نقلیه فوق العاده - طولانی ترین سیستم تعلیق روی کره زمین بدیهی است که رکورد طولانی ترین اسکلت روی کره زمین با Ford Excursion جایگاهی دارد که در این مرحله تحویل داده نشده است. طول این وسیله نقلیه 5758 میلی متر بود.

ون

وسایل نقلیه فوق العاده - طولانی ترین ون روی کره زمین Iveco Daily با طول 7628 میلی متر طولانی ترین ون روی این سیاره است.کوتاهترین طول ماشین های استثنایی - کوتاه ترین طول مدل P50 از سازمان بریتانیایی Peel بدون شک رکورددار کوتاهترین طول در بین خودروها برای مدت طولانی است. این مورد با طول 1371 میلی متر هنوز تحویل داده شده است. دستگاه های منحصر به فرد - Pill P50 مدل 1965 این وسیله نقلیه به طور قابل توجهی متوسط ??تر بود. 1340 میلی متر شما با توجه به موارد همراه ، تمرکز جالب دیگری را نیز درباره این وسیله نقلیه مرور خواهید کرد. ماشین آلات فوق العاده - بیشترین عرض جدیدترین مورد قهرمان فرانسوی ، بوگاتی شیرون ، با عرض 2038 میلی متر ، رکورد بیشترین عرض بین وسایل نقلیه مسافرتی را به خود اختصاص داده است. ماشین آلات منحصر به فرد - کرایسلر در بین وسایل نقلیه ای که وجود ندارند ، عرض کرایسلر تاج امپریال 2105 میلی متر است. »ماشین آلات ویژه - Azrati Convertible بیشترین عرض در بین کانورتیبل ها Maserati MC12 Supersport ایتالیایی است که در سال 2004 ایجاد شد و عرض آن 2096 میلی متر بود. عطارد گسترده ترین است در سال 1959 ، مرکوری ، کمکی فورد موتورز آمریکا ، مدلی به نام Colony Park ایجاد کرد که با رکورد 2070 میلی متر به بزرگترین ایستگاه جهان تبدیل شد.

ماشین های استثنایی - دوج روم

از میان پیکاپ های موجود ، این دوج رام 3500 است که با عرض 2438 میلی متر رکورد جهانی را به خود اختصاص داده است. شاسی بلند ماشین های استثنایی - بزرگترین هامر به طور معمول ، غیر از Hummer H1 ، شما نباید به گزینه دیگری به عنوان گسترده ترین SUV موجود در کره زمین اعتماد کنید. عرض این جلیات نظامی 2197 میلی متر بود. H1 در این مرحله پس از 2006 ایجاد نشده است. وسایل نقلیه بی نظیر - عرض بیشتر فورد در حال حاضر ، این فورد ترانزیت است که با عرض 2126 میلی متر بیشترین عرض را در قلمرو پره ها دارد. وسایل نقلیه بی نظیر - مرسدس بنز واریو تا سال 2006 این رکورد در اختیار مرسدس بنز واریو با عرض 2240 میلی متر بود. محکم ترین عرض ماشین آلات منحصر به فرد - سوزوکی باریک ترین مورد است سوزوکی آلتو در حال ارسال کالایی است که با عرض 1475 میلی متر باریک ترین ماده امروز کره زمین است. دستگاه های منحصر به فرد - سلول ضبطفرم 1962 با عرض 950 میلی متر P50 رکورددار دست نخورده خواهد بود. بلندی خودرو  بالاترین وسایل نقلیه استثنایی - بلندترین رولزرویس امروزه ، رولزرویس فانتوم VII با قد 1656 میلی متر از ابتدا بلندترین وسیله نقلیه مسافرتی کره زمین است. وسیله نقلیه رسمی که مشتریانش به طور شگفت انگیزی از وضع خوبی برخوردار هستند.

دستگاه های غیر معمول - فیات عتیقه

حدود 113 سال قبل ، این سابقه مربوط به یک فیات عتیقه به نام 60HP با قد 2550 میلی متر بود.

ماشین های غیرمعمول - Brabus Mercedes-Benz

آنچه می بینید در واقع یک وانت است. این وسیله نقلیه توسط برابوس از زیر مجموعه تیونرهای مرسدس بنز ساخته شده و نام دقیق آن U500 Black Edition است. این وسیله نقلیه 2956 میلی متر از سطح زمین فاصله دارد.

شاسی بلند

ماشین های غیرمعمول - Lincoln Navigator

در میان مواردی که هنوز در این محصول وجود ندارد ، جادوی ناخوشایند لینکلن Navigator با قد 1989 میلی متر در بالای صفحه باقی مانده است. از آنجا که پایه و اساس این وسیله نقلیه معادل فورد اکسپدیشن است ، بنابراین فورد شاسی نیز سابقه مشابهی دارد.

وسایل نقلیه غیر معمول - رکورددار فورد

در واقع ، اسکلت قدیمی فورد در رکاب به عنوان یک رکورددار قدیمی دیده می شد. ما در حال بحث در مورد مدل Excursion Model هستیم که عرض آن 1989 میلی متر بود.