سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین پرنده

اشتیاق انسان برای داشتن یک وسیله نقلیه منفرد کاملاً محقق می شود و توضیحی که در مورد این قضیه وجود دارد ، تلاش های مصمم مشاغل جدیدی است که ما دائماً آنها را از بین می بریم. تلاشهایی که به احتمال زیاد طبق انتظار یک سال دیگر با ماشین اصلی پرواز ، به نتیجه می رسند و وارد بازار می شوند. علی رغم این واقعیت که هزینه پیشنهادی برای وسیله نقلیه پرواز بسیار زیاد است. اما در طول 15 سال بعد ، با گسترش رقابت بین سازمان های فعلی ، هزینه ها احتمالاً کاهش می یابد.

ماشین های پرواز برای آینده قریب الوقوع

1. لیلیوم در حال پرواز

از اواخر وقت ، استارت آپ آلمانی "Lilium flying" با ورود ویدئویی دیگر ، آزمایش کارآمد خودروی عمودی دو نفره و کاملاً برقی را گزارش داد. لیلیوم جت از 12 تیغه متحرک و 36 موتور مگس جداگانه سوار شده روی بال های 10 متری آن استفاده می کند. در هنگام عزیمت ، تیغه های متحرک به سمت پایین حرکت می کنند و پس از بلند کردن ، آنها با هدفی که می توانند جلو بروند ، یک حرکت یکنواخت انجام می دهند. در این آزمایش ، وسیله نقلیه پرواز آلمان از راه دور کنترل می شود و پرواز اصلی تحت نظارت Lilium Jet قرار است به زودی انجام شود. با این حال ، نکته مهم در مورد این گجت جدید ، حداکثر استفاده از آن است. همانطور که سازندگان کالای جدید خود نشان داده اند ، با 90? مصرف انرژی کمتر از هواپیماهای بدون سرنشین کنترل تطبیقی ??، 300 کیلومتر (183 مایل) را با شدیدترین سرعت کروز 300 کیلومتر در ساعت (183 مایل در ساعت) سفر می کند ، یعنی خارق العاده.

ماشین های پرواز برای آینده قریب الوقوع

به همین ترتیب ، هواپیماهای الکتریکی که امروزه شاهد آن هستیم ، در مراحل اولیه بهبود قرار دارند و برای به پایان رساندن آنها تلاش طولانی را کنار می گذارند. راستش را بخواهید ، انعطاف پذیری انرژی اصلی ترین آزمایش مهندسین است. وسایل نقلیه برقی قابل دسترسی بزرگ با باتری های 1000 پوندی (حدود 450 کیلوگرم) با شارژ انفرادی تا 300 مایل (482 کیلومتر) جدا می شوند. بعلاوه ، حتی پیچیده ترین هواپیمای الکتریکی نیز به سختی می تواند تا یک ساعت با سرعت 99 مایل در ساعت (148 کیلومتر در ساعت) قابل ملاحظه بماند (که مانع از ورود و ورود نیست). همانطور که ممکن است ، پاتریک ناتن ، یکی از حامیان اصلی لیلیوم ، گفت که نوآوری جدی در باتری باعث می شود تا تنظیمات سازمان با توجه به استفاده بسیار کم از نیروی آن ، کار کند. علی رغم این واقعیت که تولیدکنندگان از توانایی پرواز ماشین پرواز کاسته می شوند ، هدف اصلی آنها استفاده از افراد برای هدایت لیلیوم جت است. به همین دلیل ، چتر نیز به همین ترتیب در خودروهای کلاس به کار می رود و چارچوبی به نام "سیستم حفاظت پرواز" از تحولات عاطفی یا تقاطع مرزهای پرواز جلوگیری می کند. این ابزار جدید قرار است برای 5 نفر ایجاد شود. بر این اساس ، چیزی که قبلاً در برنامه جتسون مشاهده کرده بودید ، مدت کوتاهی نیست که تصدیق شود. علاوه بر این ، به لیلیوم جت اعتماد می شود تا به عنوان تاکسی هوایی مورد استفاده قرار گیرد. برای این وضعیت ، مشتریان می توانند با رسیدن به مراحل اختصاصی ، یک گشت و گذار سریع و ایمن را درک کنند.

2. مگس تاریک

این شرکت آمریکایی از اواخر گذشته یک ماشین پرنده به نام Black Fly را معرفی کرد. این سازمان تضمین می کند که همه می توانند بدون کنترل کشش زیاد و پرواز با این وسیله نقلیه را انجام دهند. مدل بلک فلای یک هواپیمای کاملاً برقی تک خلبان است که برای پرواز نیازی به اجازه خلبان ندارد. این استارتاپ ، Opener ، نه سال قبل فقط ایده های هواپیما را ارائه می داد ، اما اکنون نحوه ایجاد مدل مناسب برای سفر 40 کیلومتری با سرعت حداکثر 100 کیلومتر برای هر ساعت مشخص شده است. بلک فلای یک وسیله نقلیه سبک است که به طور قابل ملاحظه ای نسبت به سایر وسایل نقلیه الکتریکی انرژی کمتری را هدر می دهد و باتری آن فقط در مدت 25 دقیقه قابل شارژ است. علی رغم اینکه گفته می شود برای تشخیص چگونگی پرواز با این وسیله نقلیه مجبور به داشتن مجوز خلبان نیستید ، با این وجود هر مشتری برای رانندگی با آن باید فعالیت های منحصر به فردی داشته باشد. به عنوان مثال ، او باید این گزینه را داشته باشد که در سیستم تست این وسیله نقلیه با یک سفر 5 دقیقه ای روبرو شود و هیچ گام اشتباهی را نشان ندهد. در این ماشین پرنده هشت موتور الکتریکی کوچک وجود دارد که می توان آنها را با یک جوی استیک کنترل کرد. علاوه بر این ، عنصری به نام "ما برمی گردیم" در آن کاشته شده است ، که می تواند مشتری را به منطقه از پیش تعریف شده منتقل کند. این وسیله نقلیه به طور آزمایشی در کانادا مورد استفاده قرار گرفته است و مشخص کرده است که چگونه می توان مسافت های قابل توجهی را بدون مشکل طی کرد. Black Fly قرار است تا یک سال دیگر وارد بازار وسایل نقلیه پرنده شود و این سازمان قصد دارد هزینه ای معقول برای آن تعیین کند با این هدف که همه بتوانند وسیله نقلیه را خریداری و استفاده کنند. از این رو ، طبیعی است که وسیله نقلیه پرنده ارجاع شده هزینه ای مشابه یک وسیله نقلیه بلند مدت معمولی داشته باشد.